Open Tibia Server
Zapraszamy na nowy Adres http://otibias.xad.pl
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Open Tibia Server Strona Główna
->
Skrypty Ots
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Otservlista
Regulamin
Accmakery
Publikacja Map
Forum
----------------
Drużyny OTS
Skrypty Ots
OTS
Pomoc
Inne
----------------
Hyde Park
Inne Gry
Real Tibia
Poradniki
Bannery
Inne strony
Pomoc-CZAT
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Defozo
Wysłany: Pon 14:42, 15 Sty 2007
Temat postu: [7.6][spells] Kilka run i instantów
A więc zaczne czarami
pod 7.6
Exevo GP (Robi 15 gp)
Kod:
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeArrows(cid,2148,15);
return n
end
Big Big Exori (Coś w stylu exori tylko ze na caly ekran)
Kod:
area = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
Big Exori (Takie jak big big exori ale troche mniejsze)
Kod:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
Utevo vid (Zmienia nas w orshabaala na okolo 100 sek)
Kod:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_NONE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObject:ordered())
if(ret) then
monsterlook = 35
end
time = 100
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
return ret
end
Utani Mega Hur (Troche szybsze od utani gran hur)
Kod:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_POISEN
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
GreatHasteObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, GreatHasteObject:ordered())
if(ret) then
speed = getSpeed(cid)
time = 60 --in seconds
addspeed = (speed*5.9)-86
changeSpeed(cid, addspeed, time)
end
return ret
end
---A teraz dla palka zupełnie chyba niepotrzebne ale może komuś się przyda
---
Big Exevo con <-- robi 100 arrows zamiast 15 <-- i tak inne czary \/
Kod:
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeArrows(cid,2544,100);
return n
end
Big Exevo con pox
Kod:
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeArrows(cid,2545,100);
return n
end
Big Exevo Con Flam
Kod:
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeArrows(cid,2546,100);
return n
end
Big Exevo Con Mort
Kod:
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeArrows(cid,2543,100);
return n
end
Big Exevo Con Vis
Kod:
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeArrows(cid,2547,50);
return n
end
To na tyle... (Jak coś nie będzie działać to pisać na PW) <-- mi wszystko działa
.....
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin